środa, 9 czerwca 2010

Mortal Kombat 3

Szperając po sieci natrafiłem dziś na ciekawego newsa. Otóż w internecie pojawił się filmik promujący MK3 lub
MK: Rebirth (bo tak jest zatytułowany ten filmik) szczerze powiedziawszy bardzo mnie to ucieszyło, bo po licznych zapowiedzi kontynuacji zapowiada się reboot serii. Włączając go miałem mieszane uczucia (ponieważ ekranizacje gier do wg mnie głupi pomysł) ale od samego początku jest mrocznie. Scena zaczyna się na policji gdzie Jax idzie na przesłuchanie Scorpiona.
Ukazanie Baraki czy Reptile jako łotr albo psychopata bez maski bardzo mnie zainteresowało. Scena walki ukazana jest dosyć prawdziwie, czyli żadnych efektów specjalnych. Mi się bardzo spodobał i z wielkim niepokojem będę czekał na postępy producentów. Fani serii narzekali w poprzednich częściach  na brak brutalności, więc nastąpiła zmiana. Tych, co nie oglądali odsyłam do Trailera poniżej :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz